
2026
Og et travlt forår
Fra marts måned og indtil videre i Salonen 222, Café Østerbrogade 222, 2100 Ø, sammen med Sofie Klint
1/4 - 9/4 Dragør Havnegalleri, stor fælles udstilling
17/4 - 23/4 Dragør Havnegalleri, sammen med Sofie Klint og Helle Bonnin
12/5 - 1/6 Galleriet, Hvidovre Hovedbibliotek, sammen med Mette Tangaa og Katja Holsting
23/6 til 5/7 i Helligåndshuset, Strøget i København, hvor K21 viser en jubilæumsudstilling, som samtidig er vores sidste udstilling, da K21 nedlægges herefter.
Og i 2027 planlægger Sofie Klint, Helle Bonnin og jeg at udstille i Havnegalleriet, Dragør, igen -
Jeg har vist altid arbejdet med mine hænder: bygget skibsmodeller, lavet knivskæfter, arbejdet med metal -
og så også malet med olie og meget gerne akvarel -
Stærke farver og måske lidt skæve motiver - det må gerne ligne, men ikke for meget -
Når maleriet tager over og begynder at bestemme, så er jeg på rette vej - og kan andre så også lide arbejdet,
så bliver det ikke bedre -
Jeg viser gerne frem - ganske uforpligtende -